3D drevený gravírovaný obraz na stenu - Vlk
A ak nakúpite nad 75€, pribalíme vám ešte malý strom života v hodnote 15€.
Rýchla a bezproblémová výmena tovaru. Druhé poštovné pri výmene hradíme my!
Trendový a nebojácny vlk je divoké zviera vyobrazené na obraze, ktoré je veľmi žiadané u zákazníkov vzhľadom na jeho symboliku. Luxusná drevená dekorácia v podobe gravírovaného obrazu je ideálna do obývačky alebo spálne. Za obrazom sa skrýva silná symbolika, umenie, precíznosť spracovania a detaily. Spojením týchto vlastností vznikol moderný a originálny obrazu na stenu.
Význam: Drevený obraz vyobrazuje divokého vlka, ktorý symbolizuje silu, odvahu, víťazstvo, ale aj materskú súdržnosť (Romulus a Rémus). Priamy pohľad vlka vzbudzuje u pozorovateľa prirodzený rešpekt.
Pri vyrábaní vypaľujeme daný motív do dreva pokročilou laserovou technológiou. Vďaka tomu dosahujeme na obraze 3D hĺbkový reliéf, ktorý je viditeľný na oko a hmatateľný na dotyk. Oživte prázdne steny jedinečným dreveným obrazom!
Hlavné výhody produktu:
- Nadčasový dizajn dekorácie
- Precízne vygravírované detaily
- Originálny darček pre kamaráta
- Skvele sa hodí do obývačky či spálne
- Masívny vzhľad dreveného obrazu
Montáž na stenu:
Obraz obsahuje na zadnej strane háčik/y, ktorými ho jednoducho zavesíte na stenu. Ich počet závisí od veľkosti obrazu.
Obsah balenia:
- 3D drevený gravírovaný obraz na stenu - Vlk
- 1-2 háčiky na zadnej strane obrazu
Niektoré výrobky DUBLEZ obsahujú háčik/háčiky na druhej strane výrobku, vďaka ktorý výrobok jednoducho zavesíte na stenu. Montáž produktov s háčikom je veľmi jednoduchá.
Menšie výrobky obsahujú jeden háčik na strede výrobku (výrobky so šírkou do 50 cm). Väčšie výrobky nad 50 cm obsahujú dva háčiky.
Výrobok s háčikom odporúčame zavesiť na klinček s hlavičkou, aby sa výrobok nezošmykol a nespadol alebo na podobnej platforme, ktorá zaistí stabilitu háčika.
Háčik je polohovateľný po šírke niekoľko mm, takže ak je obraz nakrivo, viete si ho jednoducho vyrovnať.
Montáž výrobku s jedným háčikom:
- Je potrebné si najprv vymerať priestor na stene.
- Po vymeraní a umiestnení klinčeka do steny jednoducho zavesíme obraz na stenu.
- Obraz je vďaka polohovateľnému háčiku možné vycentrovať a vyrovnať.
Montáž výrobku s dvoma háčikmi:
- Je potrebné si najprv vymerať priestor na stene.
- Pri väčších obrazoch vzhľadom na vyššiu hmotnosť odporúčame umiestniť do steny pevnejšie klinčeky s drobnou hlavičkou, prípadne hmoždinu so šróbom.
- Oba háčiky by sa mali nachádzať v rovnakej výške, aby obraz nebol na stene nakrivo.
- Po umiestnení obrazu na háčiky je možné obraz polohovať v horizontálnom smere doľava a doprava pár milimetrov.
Často sa nás pýtate
Ku každej objednávke je dodaný návod na montáž.
Návod na montáž ku konkrétnemu produktu je vždy možné nájsť na karte produktu vedľa tabu popis produktu.
Všeobecné montáže na stenu našich výrobkov nájdete TU.
V prípade, že ste v našej ponuke nenašli to, čo ste hľadali, neváhajte nás kontaktovať e-mailom s vašou predstavou / požiadavkou na vlastný produkt resp. úpravu nášho existujúceho. Naše grafické oddelenie sa s radosťou pozrie na váš vysnívaný výrobok. Síce nevieme sľúbiť, že sa pustíme do jeho realizácie, ale veľa výrobkov vzniklo práve na základe požiadavky našich zákazníkov. Ak by sme sa do realizácie náhodou nepustili, vieme vám určite odporučiť obdobný produkt alebo ponúknuť alternatívu.
Pokiaľ máte záujem o nejaký stredný rozmer oproti tým, ktoré ponúkame, napíšte nám email s vašou požiadavkou na dublez@dublez.sk . Pokiaľ si želáte ešte väčší rozmer, než je uvedené, taktiež nás kontaktujte emailom. Grafické oddelenie posúdi, či bude možná výroba iného rozmeru.
Všetky výrobky vyrábame u nás v dielni DUBLEZ na Slovensku. 95% materiálu, ktorý používame na výrobu našich výrobkov, sa vyrába v EÚ, pričom takmer všetok pochádza z Česka / Slovenska. Výrobky od nášho hlavného dodávateľa materiálu spĺňajú najprísnejšie štandardy, ktoré uplatňujú prísne podmienky kontroly kvality ovzdušia a znečisťujúcich látok od Kalifornskej organizácie California Air Resources Board. Taktiež má dodávateľ výrobky certifikované programom pre schvalovanie systémov certifikácie lesov (PEFC) a drevo použité na tieto výrobky pochádza z overených a dobre obhospodarovaných lesov, ktoré zabezpečujú obnoviteľný a udržateľný zdroj.
Z našich výrobkov je možné po rozbalení cítiť akúsi vôňu resp. pach. Niekomu tento pach vonia, inému nie. Jedná sa o vôňu, ktorá vznikla výrobným procesom. Do 10 dní od rozbalenia vôňa prirodzene vyprchá.
Penová páska, ktorú ste nalepili na stenu, je veľmi pevná. Výrobok zaručene z omietky neodpadne. Pokiaľ by ste sa po nejakom období rozhodli nápis odlepiť, odporúčame postupovať veľmi opatrne. Najlepšie, pokiaľ by sa dalo dlhým ostrým nožíkom najprv spoza výrobku odrezať penu od steny a zostatok, ktorý zostane na stene, veľmi opatrne odlepiť. Nakoľko existuje viacero druhov omietok, je potrebné sa prispôsobiť aj štruktúre a zloženiu tej vašej.
Nakoľko vyrábame výrobky z drevených materiálov, je odpoveď diskutabilná. Pokiaľ nebude na výrobok priamo pršať alebo prskať voda, nemal by to byť problém. Je ale potrebné počítať s meniacou sa vlhkosťou vonkajšieho vzduchu a teploty. Nakoľko je drevo živý materiál, tieto výkyvy môžu spôsobiť napr. mierne prehnutie materiálu. Preto v takomto prípade odporúčame výrobok na stenu umiestniť klinčekami s malou hlavičkou. Vďaka hlavičke klinčeka bude výrobok pritlačený napevno k stene a máte zaručenú jeho stálosť. V závislosti od výrobku závisí aj počet klinčekov.
Nakoľko sú výrobky vyrábané na mieru, po odoslaní objednávky sú zaradené do výroby. Rýchlosť zaradenia do výroby závisí od zvoleného spôsobu dopravy. Čas doručenia je orientačný a môže byť kratší alebo dlhší. V prípade dlhšieho času vybavenia objednávky o tom včas informujeme zákazníka.
Na karte produktu je možné vidieť najbližší termín doručenia. Tento termín je platný v prípade zvolenia prepravy "Expresné doručenie".
Všetky typy dopravy spolu s dobami doručenia nájdete TU.
Všetky produkty sa zaraďujú do poradovníka výroby v okamihu odoslania objednávky. Materiál potrebný na výrobu máme vždy naskladnený. Na karte produktu je možné vidieť najbližší termín doručenia. Tento termín je platný v prípade zvolenia prepravy "Expresné doručenie".
Všetky typy dopravy spolu s dobami doručenia nájdete TU.
Po výbere dekoru a rozmeru je potrebné produkt Pridať do košíka. Nákupný košík sa nachádza na stránke vpravo hore. Následne je potrebné vyplniť: emailovú adresu, fakturačné a dodacie údaje, vybrať si spôsob dopravy a spôsob platby. Nakoniec stačí objednávku odoslať.
Ak aj napriek tomu máte problém s objednaním tovaru, je možné, že ste v niektorom kroku nákupného procesu spravili chybu. V tomto prípade odporúčame prečítať návod ako nakupovať. Návod radí zákazníkovi "krok za krokom". V prípade, že máte naďalej problém s nákupom, obráťte sa na našu zákaznícku podporu.
Áno, naše výrobky bezpečne balíme tak, aby v poriadku dorazili k vám. Vačšina výrobkov sa nachádza v ochrannej šablóne a všetky výrobky sú ešte vložené do bublinkovej fólie. Dodávané sú v pevnom kartóne z 5-vrstvovej lepenky.
Je možné, že väčšinu našich výrobkov obdržíte v ochrannej drevenej šablóne z rovnakého materiálu ako výrobok. Ta je prilepená k výrobku papierovou lepiacou páskou z druhej strany. Po odlepení papierovej pásky výrobok zo šablóny jednoducho vyberiete. Šablóna slúži na bezpečný transport tovaru k vám, aby sa predišlo poškodeniu výrobku. Šablóna je obalový materiál. Šablóna nie je súčasť výrobku. Poškodenie šablóny nemožno uznať ako reklamáciu tovaru, nakoľko je to obalový materiál a slúži len na bezpečné doručenie tovaru.
V prípade, že Vám neprišiel potvrdzovací e-mail pri odoslaní objednávky alebo Vám nechodia e-maily súvisiace so zmenou objednávky, je možné, že nastal niektorý z nasledujúcich scenárov:
- Váš e-mail bol prijatý do spamu - V tomto prípade je potrebné skontrolovať priečinok "spam" resp. "nevyžiadanú poštu". V prípade využitia G-mail-u a iných e-mailových poskytovateľov sa môže stať, že e-mail vyhodnotí poskytovateľ ako spam.
- Vami zadaná e-mailová adresa v objednávke je chybne napísaná - Pri odosielaní objednávky je dôležité, aby vyplnená e-mailová adresa bola platná. V tomto prípade odporúčame kontaktovať našu zákaznícku podporu, kde Vám zmeníme e-mail na správny a obdržíte aj e-mail s objednávkou.
- Vaša e-mailová schránka je plná - V prípade, že je Vaša e-mailová schránka plná, nie je možné prijímať nové e-maily a teda ani e-maily od nás. Aby bolo možné prijímať e-maily, je potrebné uvoľniť miesto v e-mailovej schránke napr. vymazaním starších e-mailov.
- Objednávku ste neodoslali - Pokiaľ nebola objednávka v pokladni odoslaná tlačidlom slúžiacim na odoslanie objednávky a neboli ste po odoslaní presmerovaný na ďakovnú obrazovku, pravdepodobne sa objednávka neodoslala. V tomto prípade taktiež odporúčame kontaktovať zákaznícku podporu.
Samozrejme. Tovar je nám možné jednoducho vrátiť do 14 dní a my vám obratom vrátime peniaze. Namiesto vrátenia tovaru vám ponúkame možnosť výhodnejšej výmeny tovaru, a to až do 30 dní. Pri výmene tovaru dokonca druhé poštovné zaplatíme za vás! Všetky detaily ohľadne vrátenia tovaru sa dočítate TU.
Prišiel vám poškodený tovar alebo chýba nejaká časť výrobku? Neobávajte sa. Reklamácie vybavujeme prednostne, aby ste sa mohli tešiť zo svojho vysnívaného produktu čo najskôr :) Napíšte nám na reklamacie@dublez.sk. Viac informácií, ako postupovať pri reklamáciach sa dočítate TU.
Áno. Ponúkame rýchlu a bezproblémovú možnosť výmeny tovaru do 30 dní. A prepravné náklady na zaslanie nového tovaru dokonca zaplatíme za vás! Kontaktujte nás na reklamacie@dublez.sk, kde doriešime všetky detaily :) Viac informácií o výmene tovaru sa dočítate TU.
Vo väčšine prípadov je poškodenie spôsobené prepravnou spoločnosťou. Reklamáciu s prepravcom môžete nechať na nás, vyriešime si to všetko v našej réžii. Na to, aby sme mohli začať reklamačné konanie s prepravcom budeme od Vás potrebovať zaslať fotodokumentáciu zásielky na email reklamacie@dublez.sk , a to:
- Detail poškodenia / poškodení.
- Fotografia celého výrobku (pokiaľ je možné, aj so šablónou a môže byť v pozadí aj bublinková fólia, aby bolo prepravcovi jasné, že výrobok bol bezpečne zabalený).
- Fotografia kartónu z oboch strán. Ak prišiel výrobok poškodený, väčšinou je poškodenie viditeľné už aj na kartóne.
Reklamácie vybavujeme vždy prednostne. Ak vám prišiel poškodený výrobok alebo vám chýba určitá časť výrobku, tieto reklamácie vybavujeme do 24 hod. Pri vrátení tovaru alebo výmenách tovaru trvá spracovanie reklamácie 3 až 5 pracovných dní.
Na takmer všetkých našich výrobkoch sa nachádza aj drobné malé logo našej firmy. Logo je malinké, nepatrné a nie je ho moc vidieť. Pokiaľ by ste chceli logo napriek tomu odstrániť, aby sme ho na výrobok nevygravírovali, je to možné. O službe je nás potrebné vopred informovať, aby sme ju pridali do objednávky.
Službu si viete pridať cez nasledujúci odkaz TU.
Poskytujeme službu výroby dreveného loga. Je nám potrebné najprv zaslať grafický návrh loga vo vektorovom formáte a naši grafici posúdia, či bude na základe vstupných súborov možná výroba podľa požiadaviek zákazníka. Ponúkame výrobu farebného loga ako aj výrobu loga do našich štandardných dekorov.
Sme výrobca a predajca v jednom. Vďaka tomu máme kvalitu pod kontrolou :) Nahliadnite preto do zákulisia výroby v DUBLEZ a spoznajte, ako vznikajú vaše vysnívané dekorácie. Vyrábame z dreva, najporočilejšími technológiami na trhu, s dôrazom na kvalitu a detail prevedenia. Zaručujeme bezpečné balenie produktov, aby výrobky dorazili bezpečne k vám domov.
Stavte na istotu a nakúpte u nás:
- Sme overený výrobca
- Vhodné na všetky omietky
- 99% spokojných zákazníkov
- Jednoduchá montáž
- Bezplatná výmena do 30 dní
- 3-ročná záruka