Drevený, luxusný stojan na perá - Amsterdam
A ak nakúpite nad 75€, pribalíme vám ešte malý strom života v hodnote 15€.
Rýchla a bezproblémová výmena tovaru. Druhé poštovné pri výmene hradíme my!
BLACK FRIDAY je tu! Získajte 10% zľavu na všetko s kódom --> BF10 . Nezmeškajte!
Máte radi poriadok na vašom stole a hľadáte originálny stojan na perá s motívom veľkých svetových metropol? Prinášame vám originálny drevený stojan na perá pre vášnivých cestovateľov z dielne Dublez. Organizér na perá sa skvele hodí ako darček pre cestovateľov alebo aj všetkých, ktorí obľubujú výnimočný dizajn.
Organizér na perá zobrazuje hlavné mesto Holandska Amsterdam a na stojane je možné pozorovať tradičné architektonické črty tohto veľkomesta.
Hlavné výhody produktu:
- Originálny motív mesta
- Miesto pre 14 pier
- Lacná dekorácia na pracovný stôl
- Jednoduché poskladanie
Stojan na perá je vyrobený z dosky na báze dreva o hrúbke 3 mm. Druhá strana materiálu má dekor surovej MDF dosky bez dekoru (viď fotografie výrobku).
Často sa nás pýtate
Ku každej objednávke je dodaný návod na montáž.
Návod na montáž ku konkrétnemu produktu je vždy možné nájsť na karte produktu vedľa tabu popis produktu.
Všeobecné montáže na stenu našich výrobkov nájdete TU.
V prípade, že ste v našej ponuke nenašli to, čo ste hľadali, neváhajte nás kontaktovať e-mailom s vašou predstavou / požiadavkou na vlastný produkt resp. úpravu nášho existujúceho. Naše grafické oddelenie sa s radosťou pozrie na váš vysnívaný výrobok. Síce nevieme sľúbiť, že sa pustíme do jeho realizácie, ale veľa výrobkov vzniklo práve na základe požiadavky našich zákazníkov. Ak by sme sa do realizácie náhodou nepustili, vieme vám určite odporučiť obdobný produkt alebo ponúknuť alternatívu.
Pokiaľ máte záujem o nejaký stredný rozmer oproti tým, ktoré ponúkame, napíšte nám email s vašou požiadavkou na dublez@dublez.sk . Pokiaľ si želáte ešte väčší rozmer, než je uvedené, taktiež nás kontaktujte emailom. Grafické oddelenie posúdi, či bude možná výroba iného rozmeru.
Všetky výrobky vyrábame u nás v dielni DUBLEZ na Slovensku. 95% materiálu, ktorý používame na výrobu našich výrobkov, sa vyrába v EÚ, pričom takmer všetok pochádza z Česka / Slovenska. Výrobky od nášho hlavného dodávateľa materiálu spĺňajú najprísnejšie štandardy, ktoré uplatňujú prísne podmienky kontroly kvality ovzdušia a znečisťujúcich látok od Kalifornskej organizácie California Air Resources Board. Taktiež má dodávateľ výrobky certifikované programom pre schvalovanie systémov certifikácie lesov (PEFC) a drevo použité na tieto výrobky pochádza z overených a dobre obhospodarovaných lesov, ktoré zabezpečujú obnoviteľný a udržateľný zdroj.
Z našich výrobkov je možné po rozbalení cítiť akúsi vôňu resp. pach. Niekomu tento pach vonia, inému nie. Jedná sa o vôňu, ktorá vznikla výrobným procesom. Do 10 dní od rozbalenia vôňa prirodzene vyprchá.
Penová páska, ktorú ste nalepili na stenu, je veľmi pevná. Výrobok zaručene z omietky neodpadne. Pokiaľ by ste sa po nejakom období rozhodli nápis odlepiť, odporúčame postupovať veľmi opatrne. Najlepšie, pokiaľ by sa dalo dlhým ostrým nožíkom najprv spoza výrobku odrezať penu od steny a zostatok, ktorý zostane na stene, veľmi opatrne odlepiť. Nakoľko existuje viacero druhov omietok, je potrebné sa prispôsobiť aj štruktúre a zloženiu tej vašej.
Nakoľko vyrábame výrobky z drevených materiálov, je odpoveď diskutabilná. Pokiaľ nebude na výrobok priamo pršať alebo prskať voda, nemal by to byť problém. Je ale potrebné počítať s meniacou sa vlhkosťou vonkajšieho vzduchu a teploty. Nakoľko je drevo živý materiál, tieto výkyvy môžu spôsobiť napr. mierne prehnutie materiálu. Preto v takomto prípade odporúčame výrobok na stenu umiestniť klinčekami s malou hlavičkou. Vďaka hlavičke klinčeka bude výrobok pritlačený napevno k stene a máte zaručenú jeho stálosť. V závislosti od výrobku závisí aj počet klinčekov.
Nakoľko sú výrobky vyrábané na mieru, po odoslaní objednávky sú zaradené do výroby. Rýchlosť zaradenia do výroby závisí od zvoleného spôsobu dopravy. Čas doručenia je orientačný a môže byť kratší alebo dlhší. V prípade dlhšieho času vybavenia objednávky o tom včas informujeme zákazníka.
Na karte produktu je možné vidieť najbližší termín doručenia. Tento termín je platný v prípade zvolenia prepravy "Expresné doručenie".
Všetky typy dopravy spolu s dobami doručenia nájdete TU.
Všetky produkty sa zaraďujú do poradovníka výroby v okamihu odoslania objednávky. Materiál potrebný na výrobu máme vždy naskladnený. Na karte produktu je možné vidieť najbližší termín doručenia. Tento termín je platný v prípade zvolenia prepravy "Expresné doručenie".
Všetky typy dopravy spolu s dobami doručenia nájdete TU.
Po výbere dekoru a rozmeru je potrebné produkt Pridať do košíka. Nákupný košík sa nachádza na stránke vpravo hore. Následne je potrebné vyplniť: emailovú adresu, fakturačné a dodacie údaje, vybrať si spôsob dopravy a spôsob platby. Nakoniec stačí objednávku odoslať.
Ak aj napriek tomu máte problém s objednaním tovaru, je možné, že ste v niektorom kroku nákupného procesu spravili chybu. V tomto prípade odporúčame prečítať návod ako nakupovať. Návod radí zákazníkovi "krok za krokom". V prípade, že máte naďalej problém s nákupom, obráťte sa na našu zákaznícku podporu.
Áno, naše výrobky bezpečne balíme tak, aby v poriadku dorazili k vám. Vačšina výrobkov sa nachádza v ochrannej šablóne a všetky výrobky sú ešte vložené do bublinkovej fólie. Dodávané sú v pevnom kartóne z 5-vrstvovej lepenky.
Je možné, že väčšinu našich výrobkov obdržíte v ochrannej drevenej šablóne z rovnakého materiálu ako výrobok. Ta je prilepená k výrobku papierovou lepiacou páskou z druhej strany. Po odlepení papierovej pásky výrobok zo šablóny jednoducho vyberiete. Šablóna slúži na bezpečný transport tovaru k vám, aby sa predišlo poškodeniu výrobku. Šablóna je obalový materiál. Šablóna nie je súčasť výrobku. Poškodenie šablóny nemožno uznať ako reklamáciu tovaru, nakoľko je to obalový materiál a slúži len na bezpečné doručenie tovaru.
V prípade, že Vám neprišiel potvrdzovací e-mail pri odoslaní objednávky alebo Vám nechodia e-maily súvisiace so zmenou objednávky, je možné, že nastal niektorý z nasledujúcich scenárov:
- Váš e-mail bol prijatý do spamu - V tomto prípade je potrebné skontrolovať priečinok "spam" resp. "nevyžiadanú poštu". V prípade využitia G-mail-u a iných e-mailových poskytovateľov sa môže stať, že e-mail vyhodnotí poskytovateľ ako spam.
- Vami zadaná e-mailová adresa v objednávke je chybne napísaná - Pri odosielaní objednávky je dôležité, aby vyplnená e-mailová adresa bola platná. V tomto prípade odporúčame kontaktovať našu zákaznícku podporu, kde Vám zmeníme e-mail na správny a obdržíte aj e-mail s objednávkou.
- Vaša e-mailová schránka je plná - V prípade, že je Vaša e-mailová schránka plná, nie je možné prijímať nové e-maily a teda ani e-maily od nás. Aby bolo možné prijímať e-maily, je potrebné uvoľniť miesto v e-mailovej schránke napr. vymazaním starších e-mailov.
- Objednávku ste neodoslali - Pokiaľ nebola objednávka v pokladni odoslaná tlačidlom slúžiacim na odoslanie objednávky a neboli ste po odoslaní presmerovaný na ďakovnú obrazovku, pravdepodobne sa objednávka neodoslala. V tomto prípade taktiež odporúčame kontaktovať zákaznícku podporu.
Samozrejme. Tovar je nám možné jednoducho vrátiť do 14 dní a my vám obratom vrátime peniaze. Namiesto vrátenia tovaru vám ponúkame možnosť výhodnejšej výmeny tovaru, a to až do 30 dní. Pri výmene tovaru dokonca druhé poštovné zaplatíme za vás! Všetky detaily ohľadne vrátenia tovaru sa dočítate TU.
Prišiel vám poškodený tovar alebo chýba nejaká časť výrobku? Neobávajte sa. Reklamácie vybavujeme prednostne, aby ste sa mohli tešiť zo svojho vysnívaného produktu čo najskôr :) Napíšte nám na reklamacie@dublez.sk. Viac informácií, ako postupovať pri reklamáciach sa dočítate TU.
Áno. Ponúkame rýchlu a bezproblémovú možnosť výmeny tovaru do 30 dní. A prepravné náklady na zaslanie nového tovaru dokonca zaplatíme za vás! Kontaktujte nás na reklamacie@dublez.sk, kde doriešime všetky detaily :) Viac informácií o výmene tovaru sa dočítate TU.
Vo väčšine prípadov je poškodenie spôsobené prepravnou spoločnosťou. Reklamáciu s prepravcom môžete nechať na nás, vyriešime si to všetko v našej réžii. Na to, aby sme mohli začať reklamačné konanie s prepravcom budeme od Vás potrebovať zaslať fotodokumentáciu zásielky na email reklamacie@dublez.sk , a to:
- Detail poškodenia / poškodení.
- Fotografia celého výrobku (pokiaľ je možné, aj so šablónou a môže byť v pozadí aj bublinková fólia, aby bolo prepravcovi jasné, že výrobok bol bezpečne zabalený).
- Fotografia kartónu z oboch strán. Ak prišiel výrobok poškodený, väčšinou je poškodenie viditeľné už aj na kartóne.
Reklamácie vybavujeme vždy prednostne. Ak vám prišiel poškodený výrobok alebo vám chýba určitá časť výrobku, tieto reklamácie vybavujeme do 24 hod. Pri vrátení tovaru alebo výmenách tovaru trvá spracovanie reklamácie 3 až 5 pracovných dní.
Na takmer všetkých našich výrobkoch sa nachádza aj drobné malé logo našej firmy. Logo je malinké, nepatrné a nie je ho moc vidieť. Pokiaľ by ste chceli logo napriek tomu odstrániť, aby sme ho na výrobok nevygravírovali, je to možné. O službe je nás potrebné vopred informovať, aby sme ju pridali do objednávky.
Službu si viete pridať cez nasledujúci odkaz TU.
Poskytujeme službu výroby dreveného loga. Je nám potrebné najprv zaslať grafický návrh loga vo vektorovom formáte a naši grafici posúdia, či bude na základe vstupných súborov možná výroba podľa požiadaviek zákazníka. Ponúkame výrobu farebného loga ako aj výrobu loga do našich štandardných dekorov.
Sme výrobca a predajca v jednom. Vďaka tomu máme kvalitu pod kontrolou :) Nahliadnite preto do zákulisia výroby v DUBLEZ a spoznajte, ako vznikajú vaše vysnívané dekorácie. Vyrábame z dreva, najporočilejšími technológiami na trhu, s dôrazom na kvalitu a detail prevedenia. Zaručujeme bezpečné balenie produktov, aby výrobky dorazili bezpečne k vám domov.
Stavte na istotu a nakúpte u nás:
- Sme overený výrobca
- Vhodné na všetky omietky
- 99% spokojných zákazníkov
- Jednoduchá montáž
- Bezplatná výmena do 30 dní
- 3-ročná záruka